s ä l l a n d e n m i n e n. h a t a r d e n.

åkte ju som sagt in till stan idag med mamma och skulle fixa
de sista till balen .. men direkt när vi kommer fram och ska parkera
ser man mammas den här minen ( fan ).
& såklart hade hon glömt plånboken.
men jag hade ju med mig mina pengar så vi fick med oss
lite glitter smycken & massa pärlor och glitter till håret
och sen är kuvertväska som jag älskar.
nu ska jag städa rummet som jag märktes att de behövdes?
aldrig sett en stelnad oboy förut.. äckligaste jag sett haha..
sen ikväll ska jag försöka komma ut på något annars har jag dragit en reserv
hyrt film & ska ner och köpa lite frukt och göra ihop en fruktsallad.
funkar alltid :D bilder ifrån igår kommer upp lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggen är designad av candimandi.blogg.se
Trackback
RSS 2.0