life life life life

har precis kommit hem eller ah precis och precis .. har hunnit & hård tränat
på träningsmaskinen. sjukt nöjd & skivan man fick med är as bra!
har ju som sagt vart & fixat sminkningen till balen som jag tror kan bli super bra!
gjorde inte hela idag , men hon som gör den på mig är grym! :D
så nu känns de mesta som fixat , ska beställa en till klänning imorgon bitti tror jag.
för vill inte ha samma klänning på både studenten,lärarlunchen & skolavslutningen.
för den jag beställde nu tror jag att jag vill spara & ha på skolavslutningen!
jaja vi får se hur de blir .. har som sagt inte alla pengar i världen .. men ska nog försöka få ihop
till känningen , ska även jobba på fredag så de är ju skönt , så kommer lite pengar in iaf :D
nu ska jag ta sätta på en film som emma tipsade mig om så får vi se hur den är!
puss & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggen är designad av candimandi.blogg.se
Trackback
RSS 2.0