göra bort sig har ingen dött utav ?

direkt när man kommer till skolan får man reda på att man har sov morgon
inte de roligaste när man går upp 06.20 ? kunde ju sovit ut lite till ju...
jaja .. inget jag kan göra åt nu ändå så? :D
startade ju som vanligt upp med morgon power walk i 45 min
sen vidare till skolan , hade 2 lektioner sen skulle vi iväg på
?!  F R Ö S A N L O P P E T  ?!
ingen trodde nog att de skulle vara så seriöst som de va
men de va värsta pistolen och alla hade nummer osv osv..
jag och linn va hemma hos mig lite innan och åt och böt om
så vi visste ju ingenting .. men vi kommer åt helt fel håll
så hela jävla skolan står där och ska springa precis när vi kommer
hahah.. bra kul iaf .. göra bort sig har ingen dött av ? ;)
nu ska jag slå på en film och sen plugga på engelskan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggen är designad av candimandi.blogg.se
Trackback
RSS 2.0