godmorgon

sådär då har jag vart på morgon promenad med hunden min.
vart ingen pw idag heller .. men gick iaf nästan 20.. bättre än inget iaf?
jag har kört de här varje morgon i snart 2 veckor .. och de är jätte tråkigt och behöva gå själv.
så får jag inte med mig någon så slutar jag med morgon grejen och kör 3 långa i veckan istället!
för kvällstid kan alltid någon.. nej nu ska jag ta med mig en stor frukost med jordgubbar & har även
börjat med en nyttigare yoghurt som jag tycker är helt okej, kommer nog fortsätta med den! :)
nej nu ska jag börja fixa till allt och fräscha upp mig lite till skolan 
alltid lika skönt med sovmorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggen är designad av candimandi.blogg.se
Trackback
RSS 2.0