bättre liv again

min såkallade " mitt bättre liv " började ju förra veckan
men gick ju på rå sjukan så kunde absolut inte träna
och då kände jag att jag flyttar upp den tills nu på tisdag!
jag har redan börjat lite smått med att gå pw varje morgon innan frukosten
som jag tycker är hur skönt som helst .. och de ska jag köra fram till sommarlovet!
sen på onsdag börjar jag på fotboll igen .. i almo.
som jag bara ska träna i lite för kul .. inget seriöst med matcher och skit..
de förstör ju bara helgerna ? :D
nej men kommer verkligen ihåg att fotbollen är ett super enkelt sätt att röra på sig.
jag har spelat fotboll sen jag va 5/6. men slutade nu efter förra sommaren
pga av mitt knä som jag fick operara. och har inte riktigt haft modet till att börja.
men nu så .. de va även pga mitt knä som jag började blogga!
nu vet ni de med ;)
måste även ha hjälp av er som läsare , vad tycker ni jag ska blogga om ?
mer länk byten ? mer låtar ? mer tips ? mer mode ? mer träning ?
kommentera så ska jag försöka med allt att skriva eller svara på era
kommentarer. tack på förhand ! :D



innan operationen .. så jävla nervös har jag aldrig vart
nybörjare ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

mer mode, du har verkligen jätte fina kläder och skulle uppskatta om du har dagens outfit och typ berättar vart du har köpt allt osv:) Kram

2012-05-19 @ 23:22:13
Postat av: alicia

absolut , ska försöka så mycke som möjligt med de!

tack så mycke ! kram :)

2012-05-19 @ 23:31:54
URL: http://absoluutalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggen är designad av candimandi.blogg.se
Trackback
RSS 2.0