balen blev så hääär mycke bättre.

jag som trodde att de skulle va skinande sol idag?
men inte då .. vart sjukt tråkigt väder..
så vi har bara suttit inne och chillat , kollat film och bara tagit de jävligt lugnt :D
sånna dar behövs ju också .. får se om jag drar ut på något ikväll är rätt sugen ändå ..
men vi får se ska upp tidigt imorgon och fixa de sista till balen.
bara 18 dagar kvar ju ?! kommer fan ihåg när de va 3 månader kvar och hade typ allt bestämt.
men allt blev ändrat.
jag skulle haft en lila klänning , den blev vit
jag skulle haft håret bakåt - nu ligger de åt sidan
jag skulle ha gått med en helt annan men fick en bättre.
men men .. allt blev gånger så mycke bättre. de som är huvudsaken ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggen är designad av candimandi.blogg.se
Trackback
RSS 2.0