älskar vädret

ny duschad & fräsch .. har verkligen bara suttit ute i solen idag!
hade ju som sagt vattenkrig i skolan.. och min inlevelse va som om jag vore 8.
as kul vare .. tills lärarna kommer och skriker .. vafan de ät vatten?! :O
så de va några som vart hem skickade pga av att kasta vatten.. då ba bitch please.
sen hämtade jag linnea så drog vi till krutan ( mitt sommarjobbs ställe )
och satt där och åt en massa jordgubbar & vindruvor och satt vid vattnet och plaska lite.
super mysigt verkligen .. och känner verkligen hur de bränner i ansiktet jaja.. rött först - sen brunt.
nu ska jag städa upp mitt rum och sen äta super god mat med mamma & pappa.
sen utgång med linnea .. toppen bra fredag!

Kommentarer
Postat av: william

fin header:D



Och säg vad du tycker om mina "The Girl & Silver Heart" Modell bilder som jag har tagit:D

2012-05-25 @ 17:54:05
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggen är designad av candimandi.blogg.se
Trackback
RSS 2.0