vädret ser lockande ut

känns som att jag aldrig uppdaterar men mitt sommarlov har varit fullspäckat.
& har varken haft tid eller ork att bloggat. men nu så.. :D
förutom att jag har sovit bort halva dagen har jag hunnit ner en stund på marknaden
men min lilla kusin vitamin. faktiskt super mysigt även fast de spöregnar.
- de ska väl vara sommar & 30+ ? nae men istället kör vi
på 10 grader & spöregn.. men ser ut som att de ska kunna bli någon skön dag
nu i veckan iaf! kan även inte förstå att vi har världens mysigaste dag på fredag
. M I D S O M M A R .
fick även en kommentar som jag måste svara på
där de va en som undrade vilket gymnasie jag ska gå på
så tänkte köra på ett kort svar på den! ;)

har sökt till frisör med en vän här ifrån & hoppas på allt
att jag kommer in , man ska få reda på de nu i juni/juli.
annars har jag ingen aning om vad jag ska gå ifall jag inte kommer in..
men hoppas på allt & håller tummarna! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggen är designad av candimandi.blogg.se
Trackback
RSS 2.0