mot frisören

sitter i sängen & äter jordgubbar & yoghurt , ovanligt ?! :D
fick ledigt idag, och då är ju frågan vafan man gör vaken nu?
jorå men ska till frisören & försöka bli brunett, har fan gjort allt nu känns de som..
så hoppas mer än allt att de funkar nu. bra less på mitt svarta hår ! :O
annars blire nog en rätt lugn dag, förutom att min favorit tjej kommer & sover hos mig
för imorgon drar vi in till stan för att köpa de allra sista till midsommar!
vad händer för er på midsommar snyggingar?
jag ska iaf vakna upp med linn & fixa till oss lite och sen fixa kransar. dom kommer bli ur gulliga ;)
sen ska vi till min fasters sommarstuga. lite tradition att vara där. super mysigt!
sen drar vi in till öregrund & hoppas på mycke folk!

jenny & jag på fest hos carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggen är designad av candimandi.blogg.se
Trackback
RSS 2.0