EN STOR FET DISS

sitter och kollar igenom skor ( som är min stora passion ) och blir
lika irriterad varje gång när dom helt förstör ett par skor
genom att ha öppet i fram så att tårna sticker fram .. de är nog de
fulaste jag vet när de gäller skor .. klarar själv inte av att ha på mig ett par sånna.
& tänker ge en fet diss till den modell utav skor!
vet faktiskt ingen som kan stolt säga att dom tycker att sina tår
är snygga. själv har jag fot förbi haha ...



faktiskt super söta enligt mig till tex student/avslutningar/bröllop eller när
du helt enkelt ska göra dig lite finare. men de är så fult med öppningen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggen är designad av candimandi.blogg.se
Trackback
RSS 2.0