visar att jag lever igen ..

hade skrivit ett as långt inlägg nyss men såklart sparades de inte .. jaja sitter iaf i min säng och padbloggar lite , idag har jag inte gjort ett smack förutom att packat upp allt ifrån semestern och planerat allt till imorgon , de blir nog in till stan på dan och kolla igenom affärerna lite. eftersom att 2/5 saker inte passade av de jag skickade hem så fick jag genast lite små pengar och shoppa för .. vill iaf få hem de virkade linnet som jag varit fram och känt på i flera veckors tid :D
bara jag som hatar den sista veckan innan pengarna kommer in ? tur att de bara händer 12 ggr / år ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggen är designad av candimandi.blogg.se
Trackback
RSS 2.0