tipsar om peeling

precis blivit klart med dom 2 sista läxorna på hela 9:an.
dagarna bara räknas ner till sommarlovet , nog inte bara jag som längtar? :D
idag är de även bara 1 vecka kvar till balen kommer lixom själv ihåg när man sa
- idag är de bara 3 månader kvar till balen ?!
helt sjukt va fort tiden går .. känns typ som igår när man skulle gå första dan på 7an.
kommer själv ihåg va jag hade på mig.. ruskigt fult.
ett par mörka jeans , ett rött linne med spets upptill & gröna foppa tofflor?!
vafan tänkte jag där ? :O

nu ikväll har jag iaf bara tagit de lugnt förutom att ha pluggat.
åkte iväg & sola , kört peeling , rakat benen , kört hårinpackning & tränat.
& nu ska jag slå på en riktig tjejfilm. livet leker :D
tipsar om den här peelingen , riktigt bra & lukar super gott. och snygg ju ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggen är designad av candimandi.blogg.se
Trackback
RSS 2.0