slockna redan 11 på en fredag?!

har inte hunnit att blogga så mycke .. men slockna rätt tidigt igår faktiskt.
vi skulle ha dragit till öregrund men sen såg man vädret och ba .. nej!
så vi stannade i östhammar , träffade på evelina , carro , alex , freddan & samuel.
satt där ett tag prata sen drog vi oss hem till mig och kolla på film 
this means war , tipsar verkligen om den. sjukt bra!
sen slockna jag innan filmen och pratade i sömnen gjorde ja också.. ja ni hör ju?!
har även hunnit gått min morgon pw & hämtat ut ett paket som jag öppnar när jag kommer hem.
för nu ska jag fräscha till mig lite & sen in mot stan med lovisa !
& har knappt nå pengar så ska nog bara hjälpa henne & köpa lite! ;)
blog you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggen är designad av candimandi.blogg.se
Trackback
RSS 2.0