lite om min nya träningsmaskin

ny duschad och fräsch & ny bäddad säng. kan de bli skönare ? :D
har även satt på mig min rosa mysdress & myst ner mig rejält. loveit!
nu ikväll har jag bara tagit de lugnt , ätit gott , spelat bingolotto , och testat min nya träningmaskin.
andra gången familjen persson går på tvins.com reklamer på tvn.
men den här tror jag faktiskt att jag kommer ha mycke använding för.
då tänker ni ; du kan lika gärna göra situps?!
den här är mycke bättre för ryggen & säger även till hur långt ner jag får gå.
sen fick man med en massa mat tips & en skiva så jag får som ett program och följa.
där folk tränar på den här dom med. kan ju va skönt de med? :D
nej men ska faktiskt lägga ner tid på den här och ge de ett försök.
5 min / dag i 6 veckor säger dom ska räcka för att få den mage man drömt om.
men tror de beror mycke på hur man sett ut ifrån början , eller va säger ni ? :)
nej nu ska jag slå på en film eftersom att jag märkte att tv:n inte funka.
betygen sätts på tisdag så nu blire att sitta längst fram i klassrummet
och blinka tydligt med ögonfransarna & se ut som världens snällaste och oskyldigaste tjej.
de slutar i topp betyg !

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för träningsgrej du köpt? :)

2012-05-28 @ 16:13:47
Postat av: alicia

kommer visa upp den ikväll & berätta lite mer om den ! :)

2012-05-28 @ 21:16:41
URL: http://absoluutalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggen är designad av candimandi.blogg.se
Trackback
RSS 2.0