babblar på som vanligt

har verkligen varit skit tråkig idag på att uppdatera .. jo jag vet.
men har vart helt slut .. fixat en massa känns de som
va ner på banken , sen allt med sponsorerna & fixat massa med beställningar.
men nu lättar de upp lite & sen är de bara att hoppas på att mina skor kommer imorgon
kommer bli så sjukt snyggt i sommar.. eller va tror ni ? :D
imorgon är också en rätt skön dag i skolan , vi ska köra powerwalk ifrån 1-3. grymt ju?!
och sen får jag absolut inte försova mig som jag gjorde imorse.
för imorgon tänker jag köra på minst 40 min på morgon. bra skönt faktiskt ? :O
sen ska jag försöka få med mig någon till gymmet imorgon kväll.
ny vecka , nytt liv , nya tag. känns bra skönt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggen är designad av candimandi.blogg.se
Trackback
RSS 2.0