-

sådär jah .. med lite hjälp av lovisa har jag äntligen fixat klart engelskan!
känns bra skönt.. ska även gå och lägga mig snart & ladda
upp för morgon powerwalk imorgon. ska verkligen rekomendera
långa promenader/powerwalk. jag tar ut hunden samtidigt!
och du blir verkligen pigg utav de.. sen är de som bäst träning för dig
om du äter frukost efter. och kör på tom mage just på morgon!
tycker jag känner skillnad efter varje dag .. är så mycke piggare & så mycke gladare!
Imorgon äre bara att ladda upp inför vattenkrig i skolan haha.. brukar spåra sönder de där!
förra året kom polisen , och fick också en vatten ballong på sig. rätt åt henne ! :D
nej men har lärt mig endel ifrån förra året , tex - inte ha en vit tröja.
så nu packar jag i massa flaskor & linnea delar med sig lite utav sina
vattenballonger. sen slutar jag även tidigare imorgon. redan 13.00 ;)
så ska pressa i solen medans jag väntar på linnea för sen blire
standard. ta med sig filtar och lägga sig i solen och bara snacka & äta massor av gott.
FRUKT IMORGON. DUKTIG TJEJ.
nu ska jag fortsätta att smälla ihjäl alla myggor som är i mitt rum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggen är designad av candimandi.blogg.se
Trackback
RSS 2.0