midsommar

- kommer lägga in en massa bilder under dan ( på midsommar )
vart de så tycker ni ? nej .. sjukt dåligt gjort..
men de fanns ingen mottagning ute på sjön & sen hade vi fullt upp hela kvällen.
men jag tycker helt klart att den blev lyckad!
började med att vi drog ut på sjön jag , svante , jonny , amanda & poppe.
badade lite & sola och åt jordgubbar med smält choklad. hur gott ?! :D
sen drog vi oss hem till svante där vi fräschade upp oss lite och sen började vi med maten.
va verkligen as gott , sen satt vi och sjöng , dansade runt midsommar stången & hade bara jävligt kul.
sen drog vi ut runt halv 11 om jag inte har fel? träffade endel folk & sen drog vi oss in på briggen 
där svante fick testa på den starkaste shot dom hade & efter de hörde man bara
- de svider på läpparna , de svider på läpparna .. veka jävlen ;)
sen när vi va påväg hem träffar vi johan rehborg ifrån solsidan. så vi hälsade på han.
men inte fan va han så jävla trevlig   " nej gå , jag måste hem .. gå "
går inte att lägga upp bilder så gör de så fort de går !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggen är designad av candimandi.blogg.se
Trackback
RSS 2.0