I'M BACK

haft en blogg paus på 3-4 dar tror ja de vart?
& behövde verkligen de för att få tillbaka blogg lusten.
har testat en massa olika bloggar tex nattstad.se & myshowroom
men fick inte någon riktig ordning på dom så tror jag skippar dom just nu!
men ska försöka vara så bra som möjligt att uppdatera , för de är ju ändå därför man har en blogg?
under dom här dagarna har jag bara tagit de lugnt , kollat massa filmer & tränat.
och även gjort allt klart till skolan. och nu äre bara att hoppas att jag inte sänkt mig i något ämne!
nu ska jag bara vänta på linn & så fixar vi oss ordning och i kväll blire fest! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du ej lägga upp en fest outfit? :) och säga vart du köpt allt? ser upp till dig väldigt mycket ska du veta! kram

2012-06-02 @ 21:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggen är designad av candimandi.blogg.se
Trackback
RSS 2.0