dag 06 - saker jag tycker om / inte tycker om

kör på lite med de hära eftersom jag ligger efter!
de här är ju faktiskt jävligt svårt..

men saker jag tycker om är

01. massge - finns de ens någon som inte tycker om de?
02. åka utomlands - typ de bästa som finns
03. att fylla år - är precis som småbarn är alltid så pirrig innan!
04. åka bort - tex åka till stockholm över en helg. eller upp & åka skidor
05. shoppa - de är jag nog inte ensam över att tycka om?
06. när barnbidraget/studiebidraget kommer - rik på nytt!
07. att vara med mina vänner - gillar starkt!
08. tycker om folk som sticker ut & inte är som alla andra - väldigt enkelt. va bara dig själv!
09. att vara kär - va länge sen nu , men de är underbart!
10. att träna - tycker de är så kul & speciellt efteråt

saker jag inte tycker om

01. folk som härmar med tex kläder - aldrig kul att ha lika saker !
02. folk som kaxar sönder - man tröttnar jävligt lätt..
03. när man somnar mitt på dan och inte kan somna på kvällen - aldrig roligt
04. läxor & mycke slit i skolan - äre ens någon som tycker de är speciellt kul ?
05. folk som försöker vara någon annan - som sagt va dig själv!
06. skryyyyyt - hatar folk som skryter , blir lätt irriterad
07. potatis sallad & rostbiff - bläääää
08. när favorit tröjan ligger i tvätten - blir alltid på as dåligt humör!
09. en låt som spelas 103903874238 ggr om dan - blir så trött på låten & blir alltid så arg ..
10. att facebook ändras hela tiden - den va bäst så som den va för 4 år sen ..


Dag 06 – saker jag tycker om / inte tycker om
Dag 07 – hur många timmar du lägger ner på bloggen
Dag 08 – mitt hus
Dag 09 – Mina drömmar
Dag 10 – min första kärlek
Dag 11 – 5 saker jag inte skulle klara mig utan
Dag 12 – de här året händer ..
Dag 13 – Detta ångrar jag
Dag 14 – ett minne sen man va liten
Dag 15 – en person som betyder allt för dig
Dag 16 – på min fritid händer de här..
Dag 17 – en dröm kille
Dag 18 – Det här får mig att gråta
Dag 19 – vad jag gör direkt efter skolan
Dag 20 – Mina rädslor
Dag 21 – de här året händer de här ..
Dag 22 – Det här saknar jag
Dag 23 – de här hade jag på mig idag
Dag 24 – favorit årstid & varför





Kommentarer
Postat av: Anonym

de är lite svårt att ha kläder som ingen annan har .

Klart att det finns någon som har lika.

2012-01-31 @ 21:52:27
Postat av: alicia

ja men absolut.. jag vet själv att jag brukar köpa lika som en annan men kanske inte allt ? :)

2012-02-01 @ 17:36:09
URL: http://absoluutalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggen är designad av candimandi.blogg.se
Trackback
RSS 2.0