ny design / header kommer

har skickat över min blogg till amanda som ska hjälpa mig med
ny header och ny design .. hon är jätte duktig på sånt så de blir säkert bra!
hur snällt som helst att ens hjälpa till ? :)

- sitter iaf och kollar på fotboll med pappsen. kroatien-sverige
just nu står de 0-1. bra sverige, fortsätt så !
jag sitter med datan och engelska böckerna och kollar lite så där ibland
medans min pappa sitter med världens största ögon och går inte att få kontakt med..
john guidetti ska även spela, bara 19 år och mångmiljonär ..
kung på plan. kaxig som fan .. en tidning hade ställt frågor och en såg ut så här
- hur känns de att vara gämn lik som zlatan?
- vem är zlatan? svarade han

ja ni ser ju .. kille med självförtroende .. får se hur han spelar sen då
han ska in i andra halv lek.. för er som inte alls är fotbolls intresserade
K R Y S S A   S I D A N.
vet själv hur tråkigt de är typ och läsa om hästar som absolut inte är mitt intresse
ska kolla vidare nu - puss&kram



bild sen nyår i thailand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggen är designad av candimandi.blogg.se
Trackback
RSS 2.0