världens bästa skoldag !

herregud vilken skoldag. helt sjukt.
de va en vidrig mat så alla lärare och alla elever stod ba
och skrek, så börjar mattanten att STRIPPA.
seriöst , aldrig , aldrig , aldrig har jag skrattat så här mycke
de va så jävla kul , och man blev så jävla chockad ?!
så polisen kom , desutom 2 polisbiler , för de är fortfarande massa
misshandel på skolan , tycker synd om typ dom i 7an.. livrädda.
sen blev de matkrig över hela matsalen , kasta pannkakor
biffar , sås , ketchupp eller hur de stavas ?
hahahah .. så jävla rolig dag ..
nu sitter jag här hos fanny , så kan inte lägga in bilder underdan.

har även varit på fotbolls avslutning
åt tacos och hade de bra gött med brudarna !

imorgon iaf är de " utklädnings dag " typ halloween eller hur de stavas?
är as kass på att stava som ni kanske märker .. hehe
iaf , jag och fanny ska sminka oss och fixa oss super bra imorgon bitti !
sen på kvällen blire tjejmiddag hos emma med jävligt bra tjejer !

lördag blire att jobba, på bowlan. tjäna lite extra pengar!
juste , sen äre ju lov också , en ändå liten dag kvar , blir säkert as skönt!

skriver mer imorgon

/ Kram Alicia

Kommentarer
Postat av: En i sjuan :)

Jag va då inge rädd :)

2011-10-28 @ 23:00:46
Postat av: Mikaela

JAG ÄR EN 7:A I DEN SKOLAN OCH JAG VAR INTE RÄDD! PROTEST!

2011-10-28 @ 23:06:26
URL: http://dragonpower.bloggplatsen.se
Postat av: alicia

skönt och höra !

2011-11-03 @ 23:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggen är designad av candimandi.blogg.se
Trackback
RSS 2.0