onsdag kväll

måste börja att fråga bara , visst är de väl onsdag ?
så jag inte sitter här och ljuger för er , haha
ikväll hade jag ju tänkt och plugga , men färgade håret ist
bara hoppas på att de blir bra , fyfan , alltid en ren chansning
+ att den här gången vare min mamma som gjorde de
hennes första gång , men får väl se när håret har torkat hur de blir!
fått tillbaka min mobil idag , super glad tjej här !
fick en helt ny , så jävla bra med iphone alltså
har man någon försäkrings grej , så får du en ny om den går sönder
alltid bra , för är som sagt inte så rädd om saker , hehe
men håller iaf på att installera massa skit , nu får man börja om ifrån början !
har inga kontakter & inga bilder , lite klantigt gjort av mig
men äsh , börjar rulla in nummer , de går ganska snabbt!
imorgon ska jag slänga mina 2 påsar med kläder
kommer kännas tomt , hatar och slänga kläder , tänk om man vill ha dom sen ?
skriver mer imrogon , för nu är jag aaaaaaaaas trött , så godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggen är designad av candimandi.blogg.se
Trackback
RSS 2.0