nytt inlägg med mobilen !

jävlar så grym jag är , fan stolt.
lärt mig blogga genom telefon !
haha , trodde jag aldrig av mig själv!
ja iaf .. sitter här och pluggar engelska , ska fan ta de här seriöst och verkligen försöka , göra allt jag kan alltså.
varför jag har bilden är för att skryta lite , haha fick G+ på svenskan , deeeedu.
blev typ as glad.
Sista veckan innan lovet är de också. De händer ju inte varje dag precis?
ska bli så skönt och sovs länge , uppe sent , och ha de grymt kul !
längtaaaar.
ska spela wordfued nu med pappsen , ska visa vart skåpet ska stå, så skriver jag nog något ikväll också


/ kram Alicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggen är designad av candimandi.blogg.se
Trackback
RSS 2.0