de va bara att vända..

tog bussen till gimo med mathilda söderberg !
vi va påväg till ungdomsmottagningen
så vi stannar och äter på lyktan , ogott de är de btw !
tog en fet hamburgare & sen gick vi vidare
de är inte heller så jävla fint väder så de va äckligt kallt !
börjar närma sig vintern , nog om de ..
vi kommer dit där vi ser en jävla lapp där de står att de är stängt
fyfan sånt oflyt man kan ha .. och att de alltid händer mig !
så de va ju bara att gå tillbaka till bussen igen
nu sitter jag här hemma och har tagit på mig min one piece
så jävla skönt asså , ikväll blire att kolla igenom alla 100 ord i svenska
sen typ städa rummet och slänga mina kläder .. ush
om jag får tid ska jag också försöka lära mig att blogga genom mobilen
kommer ta tid , är inte alls nå bra på sånt där , hahah ..
imorgon blire att träffa evelina , och med henne har man aldrig tråkigt precis
så de blir nog en jävligt bra fredag , hejjjjs så läääääääängeeeee !









Kommentarer
Postat av: mathilda

vi är ju allt för bra brudeen! (a)

2011-10-21 @ 19:30:38
Postat av: alicia

hahah ja menare , så jävla kul ändå nu efter !

2011-10-22 @ 09:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggen är designad av candimandi.blogg.se
Trackback
RSS 2.0