en bild på mig själv för ett år sen

om 5 veckor , exakt ett år sen , derruuuh
på nyår va de här , och ja , de va innan jag va så dum och färga blont.
kan lixom börja gråta av de ? vafan gjorde jag de för ?
d u m i h u v e.
men här har ni mig för ett år sen!



13 – en bild på mig själv för ett år sen

14 – en fest du aldrig glömmer
15 – min favorit årstid och varför
16 – min stora idol
17 – min första fylla
18 – min favorit film.
19 – en bild på mig och min familj
20 – min favorit mat
21 – mitt hus
22 –hur mitt liv ser ut om ett år
23 – en annan blogg jag följer varje dag
24 – min allra första bästa vän
25 – mitt favorit program
26 – varför jag bloggar
27 – en bild på mig idag och vad jag hade på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggen är designad av candimandi.blogg.se
Trackback
RSS 2.0