sällan min familj

jadu , sällan min familj byter rum..
aha nu har vi " pool villa " ja ni hör ju , egen pool osv osv , super fint!
men vi har ändå sagt att vi drar iväg till krabi på onsdag.

idag har vi hyrt moppar , så vi har åkt runt lite överallt , till ett annat hotell och badade & åt mat!

de är ju så jävla kul , de finns typ en lag och de är att man ska åka på vänster sida , sen kan man göra vafan man ville , och de märktes ju starkt när polisen kör i mitten och bryr sig ingenting.
En vanlig moppe går runt 85 & sen mycke mycke högre , min gick upp i 90 sen vågade jag inte köra fortare ;)

är verkligen sjukt glad att vara här
bara de att de är as dåligt väder .....
Alicia gillar inte dåligt väder ...

hoppas ni alla har de bra där hemma
och man märker verkligen hur mycket man saknar alla sina vänner , och ändå är de 12 dagar kvar haha ..

längtar tills att få träffa min Evelina
att va borta ifrån henne 2 veckor
typ helt omöjligt ...
vi lär ju sed direkt när vi kommer hem syrran ?

nu ska jag börja fixa mig inför ikväll
pussen !


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag saknar dig <3

2011-12-31 @ 10:51:45
URL: http://aevelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggen är designad av candimandi.blogg.se
Trackback
RSS 2.0