resfeber

känner verkligen hur nervös jag är inför resan , helt sjukt ...
och när man hör att de är jävligt mycke luftgropar & de är ju typ storm ute.
men men , man kommer ju fram efter 12 timmar!
och de är ju lätt värt de.

har satt på mig mjukisbyxor och en tjocktröja. standard på flyget typ?
missar ju även nyår .. så ni får ha de så bra!

btw glöm inte att kolla bloggen nu i 2 veckors tid , då jag lägger upp bilder
och sånt direkt ifrån Thailand .. ska göra de så ofta jag kan.
när jag är på hotellet dvs , kostar så jävla mycke och surfa fritt utomlands. så jag skippar de!

vet inte alls om jag fått med allt nu , men slänger igen resväskan ändå!

kommer inte skriva så mycke idag , men länkar på facebook lite då och då , när jag skrivit ;)

pussen





repris bild

Kommentarer
Postat av: emilia

ha de så bra nu !

kommer följa din blogg jag! ;)

2011-12-27 @ 10:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggen är designad av candimandi.blogg.se
Trackback
RSS 2.0