koh samui

varför jag inte kunnat blogga både igår kväll & idag är för att elen har varit borta. 2bad4me..
igår tillbringa vi kvällen på en as mysig resaurang , thai mat faktiskt. jävligt gott!
va även live musik & den bästa servicen jag någonsin haft. as bra!

redan runt 09.00 nu i morse tog vi taxi ner till färgan , vi skulle till en ö som heter koh samui
hur fint som helst , vi badade där & shoppade lite. vi ska vänta med all shopping i krabi!

köpte en super fin blus & en sterio till min Ipad , inte illa alls!
ah juste , köpte en rosa bikini också , fanns hur mycke fint som helst
men ska vänta och se vad dom har i krabi

hittade en skit söt virkad klänning , lite kortare , men fanns bara i stora storlekar tyvärr :(
sen hitta jag en USA bikini , men den va för liten ..
menmen , som sagt , väntar tills jag kommer till krabi

vi har de verkligen skit mysigt här nere , bara de att jag har inte hunnit sola än .....
eller ah vi har vart här i 2 dar .. menmen .. man vet ju aldrig när solen tittar fram.
iof idag va de hur fint väder som helst här nere i khamon men på kho samui va de inte lika bra. sån otur..

vi åkte även runt med bil på kho samui och han visade oss när folk lärde upp
apor att hoppa upp i träden och kasta ner kokosnötter. skit coolt faktist!

påvägen hem på färjan valde vi att ta de lite lyxigare ;)
så vi tog massage hela biten och de va ju ändå 1.5 h.
as skööööönt!

kostade lixom runt 60 kr ?!
hur billigt som helst!

nu ska vi ut och äta kl är väl runt 19 nått sånt .. här har ni lite bilder iaf! ;)

puss på er & ha en as bra dag!

























the place who make me happy

Kommentarer
Postat av: Amanda

the place which make me happy* ;)

2011-12-30 @ 16:14:04
URL: http://candimandi.blogg.se/
Postat av: alicia

oj , hahaha .. bra jag är ;)

2011-12-31 @ 02:30:08
URL: http://absoluutalicia.blogg.se/
Postat av: Yuen

Hej!

Reser till Samui om två veckor :)

Du nämner en söt virkad klänning i större storlekar. Exakt vad jag söker kanske, jag är storlek större nämligen :) Kommer du ihåg var du hittade den? Vi kommer att bo i norra Chaweng, men kommer att åka runt lite på ön och kanske kan hitta den där klänningen!

Nu ska jag läsa lite mer..

Mvh/ Yuen Cheung

2012-01-18 @ 10:46:45
Postat av: alicia

vet bara att de va på kho samui , vet tyvärr inte vart , de va på någon finare affär iaf

lycka till med sökandet!

2012-01-18 @ 14:02:45
URL: http://absoluutalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggen är designad av candimandi.blogg.se
Trackback
RSS 2.0