jag älskar dig mamma

även fast vi bråkar en hel del vet jag alltid vart jag har dig.
vi går igenom en tuff tid nu hela familjen men vi alla ser emot ljuset
de är nära nu , vi måste fortsätta att kämpa även fast de är svårt.
men våran familj klarar allt bara vi är tillsammans och stöttar varann.
de har vi bevisat många gånger, jag längtar tills jag får se de där leendet som bara du kan ge
de bara värmer , får mig att må bra hur nere jag än är.
jag är inte den där perfekta tjejen , som gör allt rätt, alltid ordning & gör aldrig misstag.
jag är inte en sån & tänker inte låtsas vara någon annan, ni får helt enkelt lära er att leva med de här!
men jag älskar dig mamma & vet hur stark du är , du är starkare än vad du tror.
så sluta inte kämpa, vi är snart där & jag ska finnas här för dig.
du & jag till döden mamma , aldrig tidigare än så!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har hänt ? :( <3

2012-06-19 @ 23:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggen är designad av candimandi.blogg.se
Trackback
RSS 2.0