skott år i år?

bara jag som inte visste att de va skottår i år ?
känner mig helt efter iaf .. eftersom att jag fira nyår i thailand
så kom de aldrig upp att de va skott år eftersom att dom inte kör med de
så idag är typ den dan som är skottårsdan. heter de verkligen så?

ah iaf .. så är jag hemma och är sjuk idag med.. börjar bli riktigt less på de här
så blir ingen boxning imorgon heller .. fan va jag missar mycke träning. inte bra!
så de blir väl att knarka i sig ipren och alvedon hela dan för att ens kunna komma till
skolan imorgon.. men ska plugga lite engelska&sova nu
- ha en toppen bra dag. puss & kram

/ alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggen är designad av candimandi.blogg.se
Trackback
RSS 2.0