paranormal activity 3

då va man hemma , fyfan va kallt
åkte in te uppsala med evelina ,
åt italensk mat , eller hur fan de stavas ?!
as gott , sen vidare , kolla lite affärer och så
sen vidare ner mot ån , kolla bio
de blev paranormal activity 3 , fyfan
har sett 1 , 2 och nu 3an .. asså jag skrek och grina
hela jävla filmen ?!
1 & 2 är lixom inte ens läskiga .. men den här?!
den va ju förfan hemsk , ångrar typ att jag gick på den
fast ändå inte , men lycka till för mig att somna. haha.
men rekomenderar stort !
nu sitter vi här och dricker cola , ogott
har tänkt på en sak .. jag skriver alltid som om jag va värsta fettot
typ 40000 kg. ska inte säga för mycke , kommer säkert sluta där
älskar typ skräp mat och sånt där skit , men när jag kan börja springa
igen ska jag börja äta bra , springa och sånt. lät typ vuxen där, aja
imorgon kommer julia hit , sen blire vidare på fest i gimo faktiskt.
inte ofta jag är där längre , men de blir nog säkert kul!
med julia får man iof alltid kul.
ska inte skriva mer idag .. är as trött och fryser arslet av mig
men måste sluta med att säga att de här va en as lyckad kväll
och kunde inte haft med mig bättre folk !











you make me smile.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggen är designad av candimandi.blogg.se
Trackback
RSS 2.0