one piece

då va den här , min one piece
den är grå vit , och sen har mamma också köpt
en blå randig , så vi får väl dela på kläderna !
idag har jag grymt mycke och göra
städa heeela rummet , plugga 100 ord i svenska
och de är skit svårt , lixom vafan de är as gamla ord ?
när kommer jag få användning för de ..
jaja , som sagt ska jag va en nörd den här veckan
och ska fan lära mig alla dessa ord , hur lång tid de än tar
hade mitt fysik prov idag , de va skit svårt , men hoppas iaf på ett G
ahjuuuuste , 1 timme kvar sen kommer min älskade mobil !!
då jag ska lära mig att blogga genom telefon , så de här blir nog okej tillslut!
imorgon blire att åka te ungdomsmottagningen med mathilda , ska fixa p-piller
eller något liknande , haft p-piller förr men tycker själv att de är jävligt jobbigt
glömmer oftast bort , men de är jag de. kanske blir p-stav
någon stav man har i armen i 3 år , de lät också helt okej ,
men fyfan va ont de kommer göra ?
sen p-plåster , de lät typ skönast , har ett plåster på sig i 3 veckor , sen byter man
de lät typ as skönt , men får se vad de blir , lägger in lite bilder senare när jag fått min mobil
hejjjs så länge !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggen är designad av candimandi.blogg.se
Trackback
RSS 2.0